Сьогодні на уроці хімії вчителька запропонувала нам незвичайну і не зовсім зрозумілу форму роботи, а саме проект. В класі буде 5 груп і ми одна з них. Якщо чесно, то спочатку було зовсім незрозуміло, як саме організувати роботу, що працювати над таким незвичайним питанням: "Чи може хімія сприяти розвитку творчості?". Що за нісенітниця, як наука може цьому посприяти?..Але потім вчителька запропонувала орієнтовний план роботи, і першим нашим завданням було переробити його для потреб своєї групи і розподілити ролі. Саме тут і почалися перші труднощі, адже кожен хоче бути головним! Але поміркувавши ми вирішили, що ролі мають бути розподілені по здібностям і інтересам і питання вирішилось. Отже, за роботу...
Немає коментарів:
Дописати коментар